Dostawy drobnego sprzętu medycznego j.u. - przetarg nr 2

drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 49757 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6444483, faks 025 6444483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-siedlce.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.spzoz-siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.12.41.31-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia., na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia., na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia., na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia., na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę mogą podlegać zmianie, w przypadku: a) Zmian stawek podatkowych b) Zmian stawek celnych po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2015 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paski do oznaczania glukozy wraz z glukometrami według minimalnych parametrów opisanych w formularzu cenowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin dostawy - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustniki, spiretki według minimalnych parametrów opisanych w formularzu cenowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin dostawy - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drobny sprzęt medyczny - szpatułki, opaski identyfikacyjne, wzierniki, pojemniki na odpady, golarki według minimalnych parametrów opisanych w formularzu cenowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin dostawy - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rura karbowana AerFlextube w zwoju 50mb/400mm według minimalnych parametrów opisanych w formularzu cenowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin dostawy - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obwód dwuramienny dla dorosłych z zastawką wydechową j.u. do respiratora transportowego Supportair według minimalnych parametrów opisanych w formularzu cenowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin dostawy - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren wielorazowy silikonowy kompatybilny do insuflatora pneumoSure Stryker Dren silikonowy w torze napływu kompaatybilny do pompy laparoskopowej P102 Stryker Dren silikonowy w torze ssania łączący pojemnik i instrument ssąco-płuczący kompaatybilny do pompy laparoskopowej P102 Stryker światłowód w przezroczystej osłonie długości 3 m, końcówka łącząca z optyką zatrzaskowa, do źródła światła ksenonowego X8000 według minimalnych parametrów opisanych w formularzu cenowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin dostawy - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier PHILLIPS do aparatu KTG Avalon FM-20, rozm. 100 x 150 mm x 150 kart.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin dostawy - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzierniki j.u. do otoskopu Riester, rozm. 2;2,5;3;3,5;4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin dostawy - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczoteczki j.u. do chirurgicznego mycia rąk, sterylne, bez detergentów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin dostawy - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski identyfikacyjne dla pacjentów, zgodnie z opisem zawartym w formularzu ofertowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin dostawy - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel do zabiegów terapii ultradźwiękowej i elektroterapii, zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin dostawy - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krem do masażu, zgodnie z opisem zawartym w formularzu ofertowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin dostawy - 5

 

 

 

Do pobrania: