Dostawa rękawic, drobnego sprzętu medycznego oraz laboratoryjnego, materiałów do sterylizacji
PL-Siedlce: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
2012/S 205-337179
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
000310309
ul. Kilińskiego 29
08-110 Siedlce
POLSKA
E-mail: przetargi@spzoz-siedlce.pl
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.spzoz-siedlce.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa rękawic, drobnego sprzętu medycznego oraz laboratoryjnego, materiałów do sterylizacji.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Polska, Siedlce.
Kod NUTS PL122
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Dostawa rękawic, drobnego sprzętu medycznego oraz laboratoryjnego, materiałów do sterylizacji dla potrzeb SP ZOZ Siedlce.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000, 33141420, 33141300, 33141640, 33198000, 38437000, 33171000, 33100000, 33183000, 33124131, 33141220, 22993200, 38437100, 33141200
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 225 000,00 i 240 000,00 EUR
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: zadanie 1
1)Krótki opis
Rękawice, diagnostyczne, chirurgiczne, połoznicze, sekcyjne, foliowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141420
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 31 500,00 i 33 500,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: zadanie 2
1)Krótki opis
Rękawice chirurgiczne bezlateksowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141420
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 1 200,00 i 1 400,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: zadanie 3
1)Krótki opis
Kraniki trójdrożne, rampy pięciokranikowe, katetery do odsysania ran, butelki do długotrwałego odysyania ran, łyżki do laryngoskopu typu Macintosh.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 10 000,00 i 11 000,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: zadanie 4
1)Krótki opis
Trzykanałowy CLAVE.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 300,00 i 350,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: zadanie 5
1)Krótki opis
Gotowy zestaw do naprawy przepuklin.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 6 300,00 i 7 300,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: zadanie 6
1)Krótki opis
Igły, strzykawki, kaniule.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141300
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 14 500,00 i 15 500,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: zadanie 7
1)Krótki opis
Kaniula noworodkowa.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141220
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 1 500,00 i 2 000,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: zadanie 8
1)Krótki opis
Klipsy tytanowe.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 7 400,00 i 8 400,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: zadanie 9
1)Krótki opis
Cewnik Torax, Tiemanna, Dufura.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141200
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 100,00 i 120,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: zadanie 10
1)Krótki opis
Worki do żywienia pozajelitowego, przyrządy do żywienia dojelitowego, zgłębniki do żywienia pozajelitowego zestaw do podawania preparatów do żywienia dojelitowego do pompy Applix Smart, sonda PEG.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 7 700,00 i 8 700,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: zadanie 11
1)Krótki opis
Paski do określania poziomu glukozy.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33124131
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 4 400,00 i 5 400,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: zadanie 12
1)Krótki opis
Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych Pencil Point, Standard, zestawy do wkłuć zewnątrzoponowych, zestawy do kaniuzacji dużych naczyń metodą Seidingera.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 5 000,00 i 6 000,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: zadanie 13
1)Krótki opis
Przyrządy do przetaczania płynów, krwi, przedłużacze do pomp infuzyjnych, przyrządy do szybkiego przetaczania krwi, przyrządy do aspirowania leków, przyrządy OCŻ, zestawy do pompy Ascor AP31 i AP31P.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 13 800,00 i 14 800,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: zadanie 14
1)Krótki opis
Kaniula dotętnicza.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141220
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 1 000,00 i 1 200,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: zadanie 15
1)Krótki opis
Wymiennik ciepła i wilgoci „sztuczny nos”.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 150,00 i 200,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: zadanie 16
1)Krótki opis
Rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne, łączniki.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33171000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 2 500,00 i 3 500,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17 Nazwa: zadanie 17
1)Krótki opis
Materiały do sterylizacji parowej.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33198000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 15 600,00 i 16 600,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 18 Nazwa: zadanie 18
1)Krótki opis
Ustniki j.u. do spirometru Easy One model 200, 1Ustniki wielorazowego użytku do spirometru Easy One model 2001, Spiretki wielorazowego użytku do spirometru Easy One model 2001.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 1 000,00 i 1 500,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 19 Nazwa: zadanie 19
1)Krótki opis
Pojemnik zbiorczy do pobierania popłuczyn z drzewa oskrzelowego, łącznik kątowy obrotowy.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 400,00 i 500,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 20 Nazwa: zadanie 20
1)Krótki opis
Cewniki Foleja, cewnik do odsysania dóg oddechowych, pojemnik urologiczny, worek do zbiórki moczu, zgłębnik żołądkowy, cewnik do podawania tlenu przez nos.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 4 800,00 i 5 600,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 21 Nazwa: zadanie 21
1)Krótki opis
Drobny sprzęt medyczny j.u.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 10 900,00 i 11 500,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 22 Nazwa: zadanie 22
1)Krótki opis
Papiery do aparatów, żele do USG, EEG, EKG, do badań holterowskich.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
22993200
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 2 500,00 i 3 200,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 23 Nazwa: zadanie 23
1)Krótki opis
Elektrody EKG.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 900,00 i 1 000,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 24 Nazwa: zadanie 24
1)Krótki opis
Filtry przeciwbakteryjne, bakteryjno-wirusowe, mechaniczne, maski tlenowe, obwód oddechowy, czujniki, cewniki do odsysania w systemie zamkniętym.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33171000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 7 700,00 i 8 500,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 25 Nazwa: zadanie 25
1)Krótki opis
Sterylna woda do nawilżania pacjenta.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33171000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 350,00 i 410,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 26 Nazwa: zadanie 26
1)Krótki opis
Maski chirurgiczne, czepki, fartuchy, ochraniacze,
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 3 200,00 i 4 000,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 27 Nazwa: zadanie 27
1)Krótki opis
Fartuchy, prześcieradła, osłony na przewody.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 6 100,00 i 7 000,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 28 Nazwa: zadanie 28
1)Krótki opis
Dreny, wkłady jednorazowe, proszek żelujący, kanka Yankuer, zestawy do odsysania płynu z opłucnej, igły do trepanobiopsji.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141640
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 16 000,00 i 17 000,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 29 Nazwa: zadanie 29
1)Krótki opis
Kleszczyki do biopolarnej termofuzji, uchwyty do elektrod monopolarnych, elektrody monopolarne, elektrody neutralne, kable.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 8 900,00 i 9 500,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 30 Nazwa: zadanie 30
1)Krótki opis
Siatki do zaopatrywania przepuklin.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 700,00 i 730,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 31 Nazwa: zadanie 31
1)Krótki opis
Wyroby laboratoryjne – szkiełka, końcówki, ezy, podłoża transportowe, pojemniki probówki.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
38437000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 6 500,00 i 7 400,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 32 Nazwa: zadanie 32
1)Krótki opis
Statywy, nakłuwacze, kapilary, wyroby do gazometrii.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 1 200,00 i 1 700,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 33 Nazwa: zadanie 33
1)Krótki opis
Dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi wraz z aparatem do automatycznego odczytu OB.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141300
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 17 500,00 i 18 500,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 34 Nazwa: zadanie 34
1)Krótki opis
Pojemniki na mocz, naczynka, płyty serologiczne, korki, pipety, wymazówki, etykiety samoprzylepne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
38437000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 3 700,00 i 4 200,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 35 Nazwa: zadanie 35
1)Krótki opis
Probówki laboratoryjne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
38437000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 4 300,00 i 4 800,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 36 Nazwa: zadanie 36
1)Krótki opis
Pipeta automatyczna.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
38437100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 900,00 i 1 000,00 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Zadanie nr 1 – 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100).
Zadanie nr 3 – 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100).
Zadanie nr 5 – 700,00 PLN (słownie: siedemset 00/100).
Zadanie nr 6 – 1 600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset 00/100).
Zadanie nr 8 – 800,00 PLN (słownie: osiemset 00/100).
Zadanie nr 10 – 900,00 PLN (słownie: dziewięćset 00/100).
Zadanie nr 11 – 500,00 PLN (słownie: pięćset 00/100).
Zadanie nr 12 – 600,00 PLN (słownie: sześćset 00/100).
Zadanie nr 13 – 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100).
Zadanie nr 21 – 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100).
Zadanie nr 24 – 800,00 PLN (słownie: osiemset 00/100).
Zadanie nr 27 – 600,00 PLN (słownie: sześćset 00/100).
Zadanie nr 29 – 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100).
Zadanie nr 31 – 700,00 PLN (słownie: siedemset 00/100).
Zadanie nr 33 – 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100).
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertoświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo na podstawie, których może być wprowadzany do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia na terenie RP i jest oznakowany zgodnie z ustawą z dnia 20.5.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U Nr 107 poz. 679). Wykonawca zobowiązuje sie potwierdzić to odpowiednimi dokumentami na wezwanie Zamawiającego. w wyznaczonym terminie.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Wykonawca wraz z ofertą powinien przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę drobnego sprzętu medycznego j.u., sprzętu laboratoryjnego j.u. lub materiałów do sterylizacji o wartości nie mniejszej niż 70 % wartości brutto złożonej oferty.
Wykonawca wraz z oferta powinien przedłożyć:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,
2) wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Wykonawca wraz z ofertą powinien przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Wykonawca wraz z ofertą powinien przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
dr.sprzęt med./66/ZP/2012
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
29.11.2012 – 11:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 29.11.2012 – 11:05
Miejscowość:
Siedzibie Zamawiającego.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
nie dotyczy
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: W terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy PZP albo w terminie 15 dni jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
19.10.2012