Dostawa sprzętu komputerowego do SP ZOZ Siedlce

/06.06.2012/

Siedlce: dostawa sprzętu komputerowego do SP ZOZ Siedlce
Numer ogłoszenia: 126009 – 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6444483, faks 025 6444483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego do SP ZOZ Siedlce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do SP ZOZ Siedlce. Sprzęt winien spełniać następujące minimalne wymagania techniczne: Zestawy komputerowe: 17 sztuk Procesor: – procesor osiąga w benchmarkuhttp://www.bapco.com/support/fdrs/SYSmark2012web.html SYSmark 2012 Rating – min. 110 pkt. Dotyczy tylko wydajności procesora bez względu na testowaną konfigurację komputera. – zastosowane chłodzenie procesora: chłodzenie procesora z wykorzystaniem rurek Heatipe ( min.3 rurki) z wentylatorem z technologią PWM – 4 pinowe złącze wentylatora Złącze odpowiednie do podstawki procesora. Regulacja automatyczna obrotów wentylatora. Pamięć RAM – min. 4 GB – DDR3 (min 1333 Mhz ) Płyta główna: zakres obsługiwanej pamięci: DDR3 min. do 1333 Mhz złącza PCI-Express x16 min. 1 chipsety: dedykowany do procesorów i pamięci DDR3 złącza PCI min 2 szt. standard kontrolera Serial ATA II zintegrowana karta sieciowa (10/100/1000) zintegrowana karta dźwiękowa z możliwością włączenia/wyłączenia z pozycji BIOS min. 2 x USB 3.0 karta graficzna – zintegrowana z płytą główną – D-Sub i DVI-D płyta wyposażona w dodatkowe gniazdo (4 pinowe ) pod wentylator ( możliwość zastosowania rozgałęziacza 4 pin z gniazda (CPU FAN). Napęd optyczny- nagrywarka DVD +/- RW SATA w kolorze obudowy Dysk twardy: min 60 GB (technologia SSD Serial ATA II,) – minimalna prędkość odczytu 200 MB/s – minimalna prędkość zapisu 140 MB/s – obsługa technologii TRIM – IOPS: min 70,000 – ECC Recovery Obudowa Mini Tower – z możliwością pracy w pionie, kolor czarno- srebrny lub czarny, zamontowany z przodu obudowy wentylator min.80 mm PWM (4pin) – podłączony do płyty głównej, Gniazdo USB umieszczone z przodu obudowy. Klawiatura – kolor czarny – USB – rekomendowana przez producenta zestawu, opatrzona logiem producenta zestawu, niskie przyciski Mysz optyczna – kolor czarny USB – rekomendowana przez producenta zestawu, opatrzona logiem producenta zestawu. Zasilacz min 350 W PFC -musi posiadać certyfikat 80 plus (filtr przeciwprzeciążeniowy, przeciwprzepięciowy, przeciwzwarciowy, wentylator z automatyczną regulacją obrotów) Preinstalowalny Windows 7 Professional PL z nośnikiem. Office Starter 2010 w każdej jednostce. Instalacja i konfiguracja systemu operacyjnego komputera z aktualnymi sterownikami urządzeń. System operacyjny musi być aktywowany. Zainstalowane oprogramowanie i sterowniki do podzespołów i urządzeń powinny być dostarczone na nośnikach optycznych w kompletach do każdego zestawu. Na każdy zestaw Zamawiający powinien otrzymać dokumenty gwarancyjne w formie papierowej oraz odpowiednie certyfikaty licencyjne z kluczami aktywacyjnymi. Deklaracja zgodności CE na zestaw z zamontowanym chłodzeniem (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu) Czas reakcji serwisu – do końca następnego dnia roboczego Brak Plomb Gwarancyjnych. Monitory do zestawów komputerowych- 17 sztuk Typ ekranu monitora kolorowy LCD (Standardowy 4: 3 lub 5:4) Podświetlenie LED Przekątna ekranu 19 cali Wielkość plamki 0,294 mm Typ panela LCD Rozdzielczość obrazu 1280 x1024 pikseli Częst. odświeżania przy zalecanej rozdzielczości 60 Hz Czas reakcji matrycy max 5 ms Jasność min 250 cd/m? Kontrast statyczny min 1000:1 Kąt widzenia poziomy min. 160 stopni Kąt widzenia pionowy min.160 stopni Liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln Certyfikaty TCO-5.0 Złącze wejściowe D-Sub, DVI-D Kolor obudowy (czarny lub czarno-srebrny) Opcja montażu na ścianie VESA Regulacja wysokości. Ekran obrotowy w poziomie Pochylenie ekranu Kabel DVI do podłączenia zestawu w komplecie PivotKażdy zaoferowany monitor ma mieć podaną wartość kontrastu statycznego. Laptop 1 sztuka Przekątna ekranu LCD MIN. 15 cali LED Nominalna rozdzielczość LCD MIN.1366 x 768 pikseli procesor osiąga w benchmarku: http://www.bapco.com/support/fdrs/SYSmark2012web.html SYSmark 2012 Rating – min. 110 pkt. Dotyczy tylko wydajności procesora bez względu na testowaną konfigurację komputera Wielkość pamięci RAM MIN.4 GB DDR3 Pojemność dysku twardego MIN.320 GB SATA 7200 RPM. Napęd optyczny min. DVD+/-RW DL Wyjścia karty graficznej wyjście HDMI, wyjście D-Sub Czytnik kart pamięci SDXC, SDHC, SD, MS-Pro, MMC Komunikacja WiFi IEEE 802.11 b/g/n , LAN 1 Gbps,Bluetooth 2 x USB, min. 1 x USB 3.0 Zainstalowany system operacyjny Windows 7 Professional PL, Klawiatura podświetlana Kolor obudowy czarny lub srebrno-czarny, srebrny, brązowy Bateria min. 6-cell Office starter Torba w zestawie Drukarki wielofunkcyjne: 4 sztuki Technologia wydruku – laserowa monochromatyczna Rozdzielczość druku w czerni – 1 200 dpi Pamięć drukarki min. 256 MB Procesor min.600 Mhz Min. szybkość druku mono – 35 str./min. Interfejs- USB i Ethernet 10/100 Mbps Automatyczny druk dwustronny Normatywne obciążenie – min. 20000 str./mies. Dołączona instrukcja obsługi w języku polskim Kabel USB Drukarka wielofunkcyjna kolorowa: 1 sztuka Technologia wydruku – atramentowa – kolorowa Pamięć drukarki min. 128 MB Min. szybkość druku – 34 str./min. Interfejs- USB i Ethernet 10/100 Mbps Automatyczny druk dwustronny Normatywne obciążenie – min. 15000 str./mies. Port USB z przodu obudowy Język Polski w menu urządzenia Kabel USB Wydajność tuszy min.: -oryginalny czarny na min. 2000 stron -oryginalny kolor na min. 1300 stron Niszczarka: 2 sztuk Niszczy jednorazowo min.12 kartek na ścinki, DIN3 Fabrycznie przystosowana do niszczenia dokumentów z zszywkami i spinaczami , kart kredytowych, płyt CD/DVD Elektroniczny start-stop, funkcja cofania Urządzenia sieciowe: UPS rack 19 cali- min.2000 VA, max. 2U – 1 sztuka -wbudowany port USB do komunikacji z komputerem -akcesoria do montażu w szafie rackowej – kompatybilny z Windows Serwer 2008 R2 Akcesoria: – Listwa antyprzepięciowa – 3m. – 17 sztuk – patchord kat. 6 F/FTP lub S/FTP – 3m. – 17 sztuk – Dysk twardy: min 120 GB (technologia SSD) – 1 sztuka – obsługa technologii TRIM Gwarancja na wszystko 3 lata. W przypadku braku towaru gwarancyjnego sprzedający oferuje urządzenie równoważne parametrami. 3 lata na miejscu u klienta.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 600.00 zł (słownie: sześćset 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Rejestracja / Informacja

Biuro
Siedlce ul. Kilińskiego 29
Tel: 25 632 74 86/87
Fax: 25 632 42 60

Projekt współfinansowany przProjekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 oraz ze środków budżetu województwa mazowieckiego.ez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 oraz ze środków budżetu województwa mazowieckiego.