Dostawy leków i materiałów opatrunkowych do SP ZOZ Siedlce
głoszenie o zamówieniuDostawyDyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1)Nazwa i adresySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siedlcach000310309Kilińskiego 29Siedlce08-110PolskaTel.: +48 256444483E-mail: przetargi@spzoz-siedlce.pl Faks: +48 256444483Kod NUTS: PL922Adresy internetowe:Główny adres: www.spzoz-siedlce.plAdres profilu nabywcy: www.spzoz-siedlce.plI.2)Informacja o zamówieniu wspólnymI.3)KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: www.spzoz-siedlce.plWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejI.4)Rodzaj instytucji zamawiającejInny rodzaj: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki ZdrowotnejI.5)Główny przedmiot działalnościZdrowieSekcja II: PrzedmiotII.1)Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1)Nazwa:dostawy leków i materiałów opatrunkowych do SP ZOZ SiedlceNumer referencyjny: leki/221/2018II.1.2)Główny kod CPV33631400II.1.3)Rodzaj zamówieniaDostawyII.1.4)Krótki opis:Przedmiotem zamówienia są dostawy leków i materiałów opatrunkowych do SP ZOZ Siedlce, zgodnie zilościami i asortymentem określonym w SIWZ>II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość2 / 46II.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: takOferty można składać w odniesieniu do wszystkich częściII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 1II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:leki w ampułkach, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 755 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 2II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:Siedlce3 / 46II.2.4)Opis zamówienia:Metamizole, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 41 500.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 3II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Koncentrat zespołu czynników protrombiny, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 2 800.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie4 / 46II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 4II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Albuminum Humanum, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 157 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 5II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV336000005 / 46II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Immunoglobulinum, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 23 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 6II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:tabletki psychotropowe, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 33 500.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów6 / 46Okres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 7II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:leki psychotropowe, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 61 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:7 / 46dostawy lekówCzęść nr: 8II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:ampułki zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 365 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 9II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:dalteparinum natricum zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 28 / 46Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 113 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 10II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:risperidone, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 3 800.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie9 / 46II.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 11II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:tabletki 2, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 135 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 12II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:tabletki 3, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.10 / 46II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 96 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 13II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:substancje, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 176 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie11 / 46II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 14II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:vancomycin, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 15 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 15II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:12 / 46SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:clindamycin, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 14 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 16II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:cefazolin, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 7 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowych13 / 46Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 17II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Amoxicillin+Clavulanic acid, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 40 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 18II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV14 / 4633600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Ceftriaxone, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 16 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 19II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:cefuroxime, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 9 000.00 PLN15 / 46II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 20II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Ciprofloxacine, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 16 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)Opis16 / 46II.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 21II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Cefotaxime, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 11 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 22II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:enaxaparin zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej17 / 46Kryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 124 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 23II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:perindoprilum, perindopril, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 1 700.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej18 / 46Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 24II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33610000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:preparaty żywieniowe, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 107 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 25II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:19 / 46antybiotyki, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 86 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 26II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33610000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:preparaty żywieniowe, II, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 209 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjach20 / 46Opcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 27II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Diety, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 70 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 28II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usług21 / 46Kod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:mleko dla noworodków, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 400.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 29II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:płyny infuzyjne, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 242 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 1222 / 46Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 30II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Theophyllinum, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 74 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy leków23 / 46Część nr: 31II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Płyny kontarstowe do badań TK, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 107 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 32II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Potassium chloride, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 9824 / 46II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 10 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 33II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Calcium, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 1 100.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkowe25 / 46II.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 34II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Zestawy do dializ, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 104 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 35II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Materiały opatrunkowe, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia26 / 46Kryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 107 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 36II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Kompresy, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 60 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych27 / 46II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 37II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Opaski gipsowe, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 800.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy lekówCzęść nr: 38II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:Siedlce28 / 46II.2.4)Opis zamówienia:substancje lecznicze, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 16 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 39II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:specjalistyczne materiały opatrunkowe -chirurgia, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik doSIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 16 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowych29 / 46Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy pieluchomajtek dla noworodkówCzęść nr: 40II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33771200II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Pieluchomajtki dla noworodków, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 21 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy pieluchomajtek dla dorosłychCzęść nr: 41II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV30 / 4633700000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Pieluchomajtki dla dorosłych, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 76 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 42II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:specjalistyczne materiały opatrunkowe -chirurgia, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik doSIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartość31 / 46Wartość bez VAT: 61 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 43II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:setony, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 2 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkowe32 / 46II.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 44II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:specjalistyczne materiały opatrunkowe II -chirurgia, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik doSIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 201 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 45II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:33 / 46specjalistyczne materiały opatrunkowe III -chirurgia, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik doSIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 57 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 46II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:Serwety, zestawy zabiegowe, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 36 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie34 / 46II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 47II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:zestawy opatrunkowe , zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 39 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 48II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV3314111035 / 46II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:zestawy zabiegowe, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 63 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 49II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:zestawy opatrunkowe II, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 50 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów36 / 46Okres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 50II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:zestawy zabiegowe II zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 20 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:37 / 46dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 51II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:zestawy zabiegowe III, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 14 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 52II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:zestawy zabiegowe III, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 238 / 46Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 14 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 53II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:gaza, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 54 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie39 / 46II.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 54II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:materiały opatrunkowe, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania / Waga: 2Cena – Waga: 98II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 46 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 55II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:materiały opatrunkowe, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.40 / 46II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejCenaII.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 90 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:dostawy materiałów opatrunkowychCzęść nr: 56II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL925Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:SiedlceII.2.4)Opis zamówienia:bezszwowe mocowania cewników do wkłuć centralnych, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącymzałącznik do SIWZ.II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejCenaII.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 7 000.00 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych41 / 46II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweSekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1)Warunki udziałuIII.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotycząceposiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to zodrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadziespełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna iż warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lubczynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży:1) zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznejwydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia06.09.2001 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. Nr 53, poz. 533 z późn. zm.) – jeśli dotyczy2) zezwolenie na obrót hurtowy środków odurzających, substancji psychotropowych lub prekursorów grupyI-R wydane przez Ministra właściwego do spraw zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 1997 r. oprzeciwdziałaniu narkomanii (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 24, poz. 198 z późn. zm.) (jeśli dotyczy)Dokumenty wymagane na etapie składania wniosków:Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego:Jednolity europejski dokument zamówieniaKoncesja, zezwolenie lub licencjaWykaz dostaw lub usługOdpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczejZaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowegoZaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUSInformacja z Krajowego Rejestru KarnegoOświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokumentDokument składany w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy PzpDokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatkówDokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcyInformacja wykonawcy o obowiązku podatkowymOświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotuIII.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczącesytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana nazasadzie spełnia/nie spełnia.III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:42 / 46O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczącezdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana nazasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę leków lub materiałów opatrunkowych o wartości brutto nie mniejszej niż:Zadanie nr 1 – 500 000 złZadanie nr 2 – 20 000 złZadanie nr 3 – 1 000 złZadanie nr 4 – 80 000 zł Zadanie nr 5 – 15 000 zł Zadanie nr 6 – 17 000 złZadanie nr 7- 35 000 złZadanie nr 8 – 60 000 złZadanie nr 9 – 50 000 złZadanie nr 10 – 2 000 złZadanie nr 11 – 80 000 zł Zadanie nr 12 – 60 000 złZadanie nr 13 – 90 000 złZadanie nr 14 – 8 000 złZadanie nr 15 – 8 000 złZadanie nr 16 – 4 000 złZadanie nr 17 -Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnichpięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, co najmniej jedną dostawę leków lub materiałów opatrunkowych o wartości brutto nie mniejszej niż:Zadanie nr 1 – 500 000 zł Zadanie nr 2 – 20 000 zł Zadanie nr 3 – 1 000 zł Zadanie nr 4 – 80 000 zł Zadanie nr 5 – 15 000 złZadanie nr 6 – 17 000 złZadanie nr 7- 35 000 złZadanie nr 8 – 60 000 złZadanie nr 9 – 50 000 zł Zadanie nr 10 – 2 000 zł Zadanie nr 11 – 80 000 zł Zadanie nr 12 – 60 000 złZadanie nr 13 – 90 000 złZadanie nr 14 – 8 000 złZadanie nr 15 – 8 000 złZadanie nr 16 – 4 000 złZadanie nr 17 – 20 000 zł Zadanie nr 18 – 9 000 zł 43 / 46 Zadanie nr 19 – 4 000 zł Zadanie nr 20 – 8 000 złZadanie nr 21 – 11 000 złZadanie nr 22 – 70 000 złZadanie nr 23 – 1 000 złZadanie nr 24 – 60 000 zł Zadanie nr 25 – 50 000 zł Zadanie nr 26 – 120 00 zł Zadanie nr 27 – 40 000 złZadanie nr 28 – 200 złZadanie nr 29 – 130 00 złZadanie nr 30 – 40 000 złZadanie nr 31 – 60 000 złZadanie nr 32 – 6 000 zł Zadanie nr 33 – 500 zł Zadanie nr 34 – 60 000 zł Zadanie nr 35 – 60 000 zł Zadanie nr 36 – 40 000 złZadanie nr 37 – 400 złZadanie nr 38 – 8 000 złZadanie nr 39 – 8 000 złZadanie nr 40 – 11 000 zł Zadanie nr 41 – 45 000 zł Zadanie nr 42 – 35 000 zł Zadanie nr 43 – 1 000 zł Zadanie nr 44 – 110 000 zł Zadanie nr 45 – 32 000 złZadanie nr 46 – 38 000 złZadanie nr 47 – 20 000 zł Zadanie nr 48 – 32 000 zł Zadanie nr 49 – 26 000 zł Zadanie nr 50 – 10 000 zł Zadanie nr 51 – 8 000 zł Zadanie nr 52 – 8 000 zł Zadanie nr 53 – 28 000 zł Zadanie nr 54 – 25 000 zł Zadanie nr 55 – 45 000 zł Zadanie nr 56 – 4 000 zł III. 1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.2)Warunki dotyczące zamówienia III.2.2)Warunki realizacji umowy:III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia Sekcja IV: Procedura IV.1)Opis 44 / 46 IV.1.1)Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2)Informacje administracyjne IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 18/07/2018 Czas lokalny: 10:00 IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 16/08/2018 IV. 2.7)Warunki otwarcia ofert Data: 18/07/2018 Czas lokalny: 10:05 Miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr sala konferencyjna Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych VI.3)Informacje dodatkowe:VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A Warszawa 02-676 Polska Tel.: +48 224587801 E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800 Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne VI.4.3)Składanie odwołań. Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:45 / 461.Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp. 2.Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp. 3.Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp. 4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.5.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej,podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.6.Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się,iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej 7.Odwołanie wnosi się w terminach określonych w art. 182 ustawy Pzp. 8. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.9.Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego,za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529) jest równoznaczne z jej wniesieniem.Odwołanie wnosi się: 1—w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia—jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób—w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni -jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:1) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w art. 182 ust. 1 i 2 wnosi się w przypadku zamówień,których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8- w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należy tej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań 46 / 46 Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17A Warszawa 02-676 Polska Tel.: +48 224587801 E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800 Adres internetowy:http://www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:08/06/2018