Dostawy rękawic medycznych, drobnego sprzętu j.u., materiałów do sterylizacji, drobnego sprzętu laboratoryjnego j.u. oraz aspiracyjno-próżniowego systemu pobierania krwi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na dostawy rękawic medycznych, drobnego sprzętu j.u., materiałów do sterylizacji, drobnego sprzętu laboratoryjnego j.u. oraz aspiracyjno-próżniowego systemu pobierania krwi
(przekazane UPUE w dniu 18.01.2016r)
Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siedlcach Kilińskiego 29 08-110 Siedlce
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-siedlce.pl
Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
dostawa rękawic medycznych, drobnego sprzętu j.u., materiałów do sterylizacji, drobnego sprzętu laboratoryjnego j.u. oraz aspiracyjno-próżniowego systemu pobierania krwi
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 pkt 2-11 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w ogłoszeniu oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Lp. | Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków |
1 | Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia (składaną ofertą) o wartości nie mniejszej niż 60 % wartości brutto złożonej oferty. Wykonawca wraz z oferta powinien przedłożyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, 2) wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. |
2 | Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
3 | Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
4 | Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
Wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 800.00 zł (słownie: osiemset 00/100 zł)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr | Kryterium |
Waga |
1 | Cena (koszt) | 95% |
2 | Termin dostawy | 5% |
Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr sekretariat do dnia 2016-02-29 do godz. 11:00.
Termin związania ofertą: 60 dni
Siedlce dnia: 2016-01-20