Kompleksowe utrzymanie czystości, transport wewnętrzny oraz czynności pomocnicze przy obsłudze pacjenta niewymagające przygotowania medycznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na
kompleksowe utrzymanie czystości, transport wewnętrzny oraz czynności pomocnicze przy obsłudze pacjenta niewymagające przygotowania medycznego na oddziałach szpitala SP ZOZ przy ul. Starowiejskiej 15, kompleksowe utrzymanie czystości oraz czynności pomocnicze przy obsłudze pacjenta niewymagające przygotowania medycznego na oddziałach szpitala SP ZOZ przy ul. Bema 22 w Siedlcach oraz kompleksowe utrzymanie czystości w placówkach SP ZOZ Siedlce
(przekazane UPUE w dniu 31/01/2018)
|
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siedlcach, ul. Kilińskiego 29
08-110 Siedlce
Faks: 25 6444483
e-mail: przetargi@spzoz-siedlce.pl
adres strony internetowej: www.spzoz-siedlce.pl
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- w zakresie proceduralnym:
1. | Anna Jastrzębska |
- w zakresie merytorycznym:
I.
1. | Bożena Czerska |
2. | Małgorzata Medak |
|
Postępowanie prowadzone będzie w trybie: przetarg nieograniczony.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
|
Adres strony internetowej: www.spzoz-siedlce.pl
|
kompleksowe utrzymanie czystości, transport wewnętrzny oraz czynności pomocnicze przy obsłudze pacjenta niewymagające przygotowania medycznego na oddziałach szpitala SP ZOZ przy ul. Starowiejskiej 15, kompleksowe utrzymanie czystości oraz czynności pomocnicze przy obsłudze pacjenta niewymagające przygotowania medycznego na oddziałach szpitala SP ZOZ przy ul. Bema 22 w Siedlcach oraz kompleksowe utrzymanie czystości w placówkach SP ZOZ Siedlce
Wspólny Słownik Zamówień: 90910000-9 – Usługi sprzątania, 90900000-6 – Usługi w zakresie sprzątania i odkażania, 90919200-4 – Usługi sprzątania biur
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
|
Wymaga się złożenia oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):
Tak
Nie
lub
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):
Tak
Nie
|
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 36 miesięcy od daty udzielenia zamówienia
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Lp. | Warunki |
1 | Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 mln zł. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej pokrywająca skutki finansowe wszelkiego rodzaju szkód majątkowych i niemajątkowych dotyczących osób trzecich spowodowanych przez personel pracujący, bądź przez sprzęt Wykonawcy bądź powstałych w wyniku wykonywanej usługi, która zakłada odpowiedzialność z tytułu prawa powszechnego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów |
2 | Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia. Przez usługi porównywalne do przedmiotu zamówienia należy rozumieć usługi, z których każda spełnia łącznie następujące warunki: – usługa tożsama z przedmiotem zamówienia – kompleksowe utrzymanie czystości łącznie z dezynfekcją sprzętu, urządzeń i powierzchni, transport wewnętrzny oraz czynności pomocnicze przy obsłudze pacjenta niewymagające przygotowania medycznego, – powierzchnia objęta usługą – minimum 5 000 m2 – wartość zrealizowanego zamówienia lub jego części wynosiła minimum 2 500 000 zł brutto Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia- nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz usług potwierdzony referencjami. Wykaz winien być sporządzony w układzie tabelarycznym. Do wykazu należy dołączyć przynajmniej 1 dokument potwierdzający, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. |
3 | Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę na podstawie przepisów art. 24 ust.1 ustawy Pzp.
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Wykluczenie Wykonawcy nastąpi w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 7 ustawy Pzp.
|
Lp. | Wymagany dokument |
1 | Jednolity europejski dokument zamówienia
Jednolity europejski dokument zamówienia |
- Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp:
Lp. | Wymagany dokument |
1 | Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. |
- Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp:
a) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Lp. | Wymagany dokument |
1 | Wykaz dostaw lub usług
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. |
2 | Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. |
b) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć:
Lp. | Wymagany dokument |
1 | Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. |
2 | Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. |
3 | Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. |
4 | Informacja z Krajowego Rejestru Karnego
Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. |
5 | Oświadczenie wykonawcy o braku zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. |
6 | Dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt… |
7 | Oświadczenie wykonawcy o braku zalegania z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. |
8 | Oświadczenie wykonawcy o braku prawomocnego wyroku sądu w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp
Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp. |
9 | Oświadczenie wykonawcy o braku ostatecznej decyzji administracyjnej w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp
Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp. |
c) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Lp. | Wymagany dokument |
1 | Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. |
2 | Dokument składany w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp
Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument „Informacja z Krajowego Rejestru Karnego” składa dokument „Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument”, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. |
3 | Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatków
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. |
4 | Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. |
d) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć:
Lp. | Wymagany dokument |
1 | Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów.
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. |
e) Inne wymagane dokumenty:
Lp. | Wymagany dokument |
1 | Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom |
2 | Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym
Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym |
3 | Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę
Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę |
4 | Technologie sprzątania dla poszczególnych jednostek organizacyjnych – plany higieny
Technologie sprzątania dla poszczególnych jednostek organizacyjnych z uwzględnieniem ich specyfiki wraz z informacjami o zasadach sprzątania stosowanych przez firmę świadczące, o jakości oferowanych usług. Opis powinien zawierać m.in. informacje o planowanym do zastosowania w obiektach sprzęcie i maszynach wraz ze szczegółową charakterystyką – dla każdego tematu odrębny dokument |
5 | Wykaz i charakterystyka środków chemicznych i dezynfekcyjnych
Wykaz i charakterystyka środków chemicznych i dezynfekcyjnych, środków do ochrony powierzchni i konserwacji, do oferty należy dołączyć aktualne karty charakterystyki wszystkich wymienionych środków a także pozwolenia lub wpisy do rejestru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie |
6 | Oświadczenie określające, w jaki sposób oferent zamierza monitorować, jakość świadczonych usług
Oświadczenie określające, w jaki sposób oferent zamierza monitorować, jakość świadczonych usług |
7 | Oświadczenie określające osobę kontrolującą dyscyplinę i jakość świadczonych usług z ramienia Wykonawcy
Oświadczenie określające osobę kontrolującą dyscyplinę i jakość świadczonych usług z ramienia Wykonawcy |
8 | Wykaz i ilość niezbędnych do wykonania zamówienia środków chemicznych i dezynfekcyjnych oraz urządzeń stosowanych w okresie realizacji zamówienia
Wykaz i ilość niezbędnych do wykonania zamówienia środków chemicznych i dezynfekcyjnych oraz urządzeń stosowanych w okresie realizacji zamówienia, każdorazowa zmiana środków chemicznych i dezynfekcyjnych musi być uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego – dla każdego tematu odrębny dokument |
9 | Dokument określający, w jaki sposób wyglądać będzie system komunikacji pracowników Wykonawcy z wyznaczonymi pracownikami SP ZOZ
Dokument określający, w jaki sposób wyglądać będzie system komunikacji pracowników Wykonawcy z wyznaczonymi pracownikami SP ZOZ |
10 | Harmonogram sprzątania z podziałem na czynności wykonywane dla poszczególnych jednostek organizacyjnych
Harmonogram sprzątania z podziałem na czynności wykonywane dla poszczególnych jednostek organizacyjnych – dla każdego tematu odrębny dokument |
11 | Dokument określający spełnianie wymagań epidemiologicznych przez osoby wykonujące zamówienie
Dokument określający spełnianie wymagań epidemiologicznych przez osoby wykonujące zamówienie. Wszyscy pracownicy Wykonawcy muszą posiadać aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych z aktualnymi badaniami i szczepieniami ochronnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie |
12 | Dokument określający, w jaki sposób Wykonawca zamierza przeszkolić swoich pracowników
Dokument określający, w jaki sposób Wykonawca zamierza przeszkolić swoich pracowników w zakresie sprzątania obiektów służby zdrowia z uwzględnieniem specyfiki pracy i związanym z tym zagrożeniem, (jeśli posiada takie przeszkolenie dołączyć ksero takiego zaświadczenia) |
13 | Dokument określający, w jaki sposób Wykonawca zamierza zorganizować transport
Dokument określający, w jaki sposób Wykonawca zamierza zorganizować transport odpadów medycznych i komunalnych oraz transport bielizny i transport zwłok |
|
Wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 65 000.00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy 00/100 zł)
|
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr |
Kryterium |
Waga |
1 | Cena | 60% |
2 | Kryterium jakościowe | 20% |
3 | Nadzór nad pracownikami | 20% |
|
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: sekretariat do dnia 2018-03-13 do godz. 11:00.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim
XII. Termin związania ofertą |
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni.
|
Zamówienie obejmuje zawarcie umowy ramowej:
Tak
Nie
|
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Tak
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone informacje dodatkowe dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):
Informacje dodatkowe:
|
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej:
Tak
Nie
Adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona (jeżeli dotyczy):
|
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
|
Przed wszczęciem postępowania zastosowano dialog techniczny: nie