SPRZEDAŻ UŻYWANEGO APARATU RTG POLYRAD PREMIUM ADVANCED
OGŁOSZENIE:
SPRZEDAŻ UŻYWANEGO APARATU RTG POLYRAD PREMIUM ADVANCED
- Sprzedający:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ul. Kilińskiego 29
08-110 Siedlce
- Przedmiot sprzedaży:
- Przedmiotem sprzedaży jest używany aparat rtg
Nazwa sprzętu | Cena wywoławcza |
POLYRAD Premium Advanced | 10 000 zł brutto |
- Dane dotyczące aparatu:
- Nazwa sprzętu: aparat rtg
- Firma: Radiologia
- Model: POLYRAD Premium Advanced SA
- Rok produkcji: 2010
- Wielkości charakterystyczne :- aparat RTG z zawieszeniem lampy na kolumnie podłogowej typ Polyrad Premium Advanced At. prod. RadioIogia S.A.,- system uzyskiwania cyfrowych obrazów RTG – prod. AGFA Healthcare N.V. – 1 kpl.- lampa VARIAN RAD-14, nr 81479-VO.
III. Informacje ogólne
- Przetarg ma charakter publiczny. Przetarg przeprowadza się w formie przetargu pisemnego (zbieranie ofert).
- Aparat rtg jest sprawny ale nie jest objęty gwarancją i rękojmią. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte. Kupujący po dokonaniu zakupu w żadnym czasie nie może dokonywać zwrotu aparatu z żądaniem obniżenia ceny lub zwrotu wniesionej zapłaty za przedmiot zakupu bądź składać innych roszczeń wobec Sprzedającego. Aparat rtg można obejrzeć w Przychodni SPZOZ w Siedlcach przy ul. Formińskiego 14 – Pracownia RTG zlokalizowana na wysokim parterze, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Sprzedającym.
- Sprzedaż nie może nastąpić za cenę niższą od ceny wywoławczej, o której mowa w pkt II.
- Oferta złożona w toku przetargu przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta albo gdy przetarg został zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
- Wszelkie koszty związane z transakcją kupna sprzedaży, w tym koszty demontażu i transportu obciążają Kupującego.
- Dokumenty, jakie Oferent powinien załączyć do oferty:
- Sprzedający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany przez Kupującego druk „Formularz ofertowy”, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego postępowania.
Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych we wzorze druku „Formularz ofertowy” opracowanym przez Sprzedającego.
- zaparafowany na każdej stronie projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego postępowania
- Osoby po stronie Sprzedającego uprawnione do udzielania informacji
- Wszelkie pytania należy kierować na adres e-mail: przetargi@spzoz-siedlce.pl
- Miejsce składania ofert
Podpisaną ofertę (kwalifikowany podpis elektroniczny) należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: przetargi@spzoz-siedlce.pl do dnia 11.05.2022r do godz. 10:00 lub złożyć pisemnie w wymaganym terminie w siedzibie Zamawiającego (sekretariat).
VII. Opis sposobu obliczania ceny
- W ofercie należy przedstawić cenę ofertową brutto, jednakże nie niższą niż ta określona
w pkt. II. - Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z transakcją kupna sprzedaży przedmiotu ogłoszenia.
- Oferty będą oceniane w oparciu o najwyższą oferowaną cenę zakupu według poniższego wzoru:
cena brutto oferty ocenianej
Cx = ————————————————– x 100% x 100 pkt
najwyższa zaoferowana cena brutto
VIII. Informacje o formalnościach
- Wszyscy oferenci, którzy złożyli oferty zostaną poinformowani pisemnie o wyniku przetargu lub o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru. Zatwierdzenie wyniku przetargu nastąpi po otrzymaniu przez Sprzedającego zgody Rady Społecznej SPZOZ w Siedlcach.
- Kupujący, który wygra przetarg jest zobowiązany zapłacić cenę zakupu w terminie ustalonym przez Sprzedającego.
- Wydanie przedmiotu sprzedawcy kupującemu nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu faktury sprzedaży oraz po podpisaniu protokołu zdawczo – odbiorczego.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
- Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Przetarg odbędzie się chociażby wpłynęła tylko 1 oferta spełniająca warunki określone
w ogłoszeniu o przetargu. - W związku ze sprzedażą używanego sprzętu medycznego strony wyłączają przepisy dotyczące rękojmi za wady ( art. 558§2 KC)
IX . Uwagi końcowe
- Otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
- Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siedlcach, Kilińskiego 29 , 08-110 Siedlce.
Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Projekt umowy